Ne-am mutat pe alt site!

2011. november 6., vasárnap

Concurs sau teapa online?

Vorbeam zilele trecute de concursuri online… si cativa dintre voi ati sarit ca in online se dau multe tepe, dar trebuie sa stiti si sa filtrati singuri un concurs care poate e plauzibil si unul care din start pare o mascarada.
Exemple pot fi date celebrele concursuri de pe net pentru care primii 100000 care dadeau like, castigau un tricou… daca consideram ca un tricou costa minim 2 euro… valoarea totala a premiilor ar fost de minim 200000 de euro(cine ar investi atatia bani in niste pierdevara de pe facebook?) nu mai zic ca se dadeau si iphonuri si tablete, astfel valoare premiilor urcand la sute de milioane de euro.
Azi un tip din lista mea de mess avea la status un link catre un concurs:
iphone gratuit

citez:
In Memoria lui Steve Jobs, Apple Romania a decis sa acorde 1000 iPhone3 , iPhone 4 si iPhone 4S GRATUIT ! – concurs.iphoneromania.net
Apple nu cred ca detine iphoneromania.net, sincer sa fiu, fiindca pentru Romania Apple are creata pagina http://www.apple.com/ro/ special pentru publicul Romanesc.
Cel mai ieftin telefon iphone are un pret de plecare de 500 de euro, ca sa fie rotund… De ce ar da cineva de pomana 500000 de euro romanilor?
Pe mine cel putin concursul asta nu ma atrage deloc, dar am vazut ca sunt destui carora un iphone gratis le face cu ochiul… Nu pot sa zic ca nu-i pe bune concursul, dar pot sa spun ca nu mi se pare ca e pe bune dupa parerea mea!
Sunt tare curios daca cineva va primi un iphone, ce sa mai zic de 1000 de visatori!
Poate veti intreba de ce n-am pus link, daca e cineva curios poate sa verifice, fiindca eu n-am sa promovez asa ceva.
(sursa: pato.ro)

PS: pe site-ul bestconcurs sunt afisate doar concursuri reale, dupa o moderare prealabila.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Sponsors

Share

Parteneri

[S] Unde se afla acum?

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
SEO